چگونه لندن به مکانی برای الیگارش‌های پوتین تبدیل شد

[ad_1]

فرارو از بزرگترین خانه خصوصی تا ایستگاه متروی بلااستفاده از مدت هاست که به مکانی جذاب برای خرید ملک توسط دوستان رئیسجمهور روسیه تبدیل شده است.

به گزارش فرارو به نقل از گاردین، برای سالها اگر نگوییم دهه ها بازار املاک لوکس در لندن و جنوب شرق انگلستان از سرمایه گذاری اتباع روسیه و پیشتر اقمار شوروی سابق بهره مند شده است.

مشاوران املاک، وکلا، حسابداران، موسسات مالی، شرکت های املاک، آژانس های روابط عمومی، معماران و طراحان داخلی همگی از این پول. نقد به خوبی بهره‌مند شده‌اند.

در همین حال، کارزارهای مدنی و روزنامه نگاران زنگ خطر را به صدا در آورده اند.

با این وجود، اکنون به نظر می رسد این بانک مالی و تجاری به سرمایه گذاری در لندن منجر شود. همدست پوتین در ایجاد خطرناک‌ترین جنگی بوده که اروپا از سال ۱۹۴۵ میلادتی به آخون سد به آخون سد رسیده است.

تنها توجیه ممکن است (و ناکافی) این است که این هجوم پول به شهروندان عادی سرازیر شود، اما واقعیت آن است که برای اکثر ساکنان لندن این پول سود مشکوکی داشته باشد و باعث افزایش فشار بر خانه های غیر قابل تحمل شود. افزایش محرومیت در لندن شده است.

مطمئنا برتر در بازار املاک لندن هرگز در مکانهایی که علیگارشها و دزدسالاران دوست دارند خرید کنند مانند نایتزبریج، کنزینگتون، بخشهایی از هایگیت و در مناطقی، چون سنت جورج در نزدیکی ویبریج در ساری حضور ندارند. الملل نیز استدلال کرده است یک اثر موجی وجود داشته است:. اگر کاربران در کنزینگتون خرید کنند بانکداران جستجوی کمتر را در مناطق ارزانتر انجام می دهند و این موضوع را بر روی روند اعطای وام تاثیر می گذارد این موضوع باعث گرانتر شدن آپارتمان ها در محله های حاشیه ای نیز می شود.

این ثروت به ایجاد پدیده ناخوشایندی، چون «خانه کوه یخی» انجام شده است که در آن زیرزمینها نیز در مناطقی با ارزش بالا به مکانهایی گران تبدیل شده است. تاریک و بدون سکونت هستند و صاحبان آنها در جاهای زندگی دیگری می سازند.

در تخیل مردم، خانه الیگارشها چیزی شبیه خانه 15 خوابه «رومن آبراموویچ» است که دست کم 150 میلیون پوند ارزش دارد و در باغهای کاخ کنزینگتون یکی از گرانترین خیابانهای جهان واقع شده و یا خانهای در میدان بلگریو که گمان میرود متعلق به «اولگ دریپسکا» است. »مححح پپی باشش که در آآئیکیکا حححححیی ققار گگحف اسس گس اسس قیا کنای هه سسک ککاسیک و گچ کک غیغی شش ههصصیق قگان شه اسس.

از جمله این خانه ها می توان به ملکی اشاره کرد که در سال 2016 میلادی توسط «میخائیل فریدمن» مردی که در سال 2016 میلادی توسط «میخائیل فریدمن» مردی ساخته شده است، خانه ای است که به نوعی یک خانه باشکوه نزدیک می شود، اما در مرکز لندن قرار ندارد. سسی اححایهیه ارپپا حححیی شش هه هبغغ 65 ییییین پپند خیوان ش یییان او ش «ح حقه قهاخیی پپییی »تصیفصیف ککد.

هم چنین می شود به یک خانه روستایی واقعی یک ساختمان 72 اتاق در ساری اشاره کرد که گمان میرود متعلق به «علیشیر عثمانوف» میلیاردر سرمایه گذاری در زمینه منابع معدنی است که اخیراً تحریم شده است و سهامی که می تواند بزرگترین باشگاه فوتبال آرسنال و سرمایه در اورتون باشد. می شود.

عمارت حومه های دیگری در ساری با معماری پالادیان وجود دارد که متعلق به شریک تجاری فریدمن است، فرد به نام «پتر اون» است که او نیز در فهرست تحریم ها قرار گرفته است. به دریپاکا بوده و هنوز ممکن است تحت مالکیت او باشد.

یییییییا عمهسس در ششال لند وییی خاهه زززگ آآ شهشه پس از کاخ بکی حح اکیکیکی «آآدیی گگیفیف» غغل ججارت فسفات ققار ارد.

«رابرت آدام» که در عرصه معماری کلاسیک و بازسازی خانه ها در این سبک مهارت پیشتر به نشریه «نیویورکر» گفته بود: «. خانه ها بیانگر موقعیت، جاهطلبی و رویای مردم نمی توانند از واژه» نیاز «در این مورد استفاده کرد واژه. » خواستن «بهتر بیانگر این موضوع است».

تصمیم مشابهی را می توان در مورد خرید ایستگاه متروی برومپتون توسط «دیمیترو فیرتاش» معروف به «قارون مردمی» و از دوستان پوتین مشاهده کرد.

این عوامل باعث محبوب شدن پنت هاوسهای لوکس وان یک بلوک آپارتمانی در نایتزبریج برای الیگارشهای روسیه شده اند.

علیرغم معماری لیبرال آن ها می توانند به «راجرز استیرک واحد هاربر» و شرکا، این خانه ها امنیت و انحصار فوق العاده ای را ارائه دهند. محلی اشاره کرد که در اوایل دهه گذشته ۱۳۶.۴ میلیون پوند برای خرید یک خرید یک خرید یک پنت آنجود در آنجود در آندرد.

برج های بزرگ تر، بلندتر و مشابه را می توان در منطقه ناین المز لندن در اطراف سفارت آمریکا دید.

فریدمن، دریپسکا و دورونین به درجات مختلف جنگ پوتین علیه مردم را زیر سوال برده اند و دریپاسکا تحریم های اعمال شده علیه خود از سوی غرب را به چالش کشیده است. عمدی» توصیف کرده اند.

هه چچیی بوجهجه خوی هه از املاک فف قک ا اططییان ششص ساخت که آیا ایی پپه ها اصص ششهاند یا ییاند یا یی.

آن چه ما میدانیم این است که همان طور که شفافیت بین الملل بیان کرده است از سال 2016 6.7 میلیارد پوند و جوه مشکوک در املاک بریتانیا سرمایه گذاری شده است که دست کم 1.5 میلیارد پوند آن توسط روسهایی بوده است که دچار آسیب یا ارتباط با کرملین هستند و هستند. شفافیت بین الملل اعلام کرده است.

مواردی که «الیور بولاف» در کتاب چاپ شده در سال 2018 میلادی در سال 2018 میلادی تحت عنوان «سرزمین پول» (Money land) توضیح می‌دهد که مالکیت خانه‌ها را می‌توان با استفاده از شرکت‌های پوششی پنهان شرکت‌هایی که جز نگهداری و جابجایی دارای کارکردهای دیگری هستند، توضیح داد. و مناطقی، چون سنت کیتس و نویس، برمودا، لیختن اشتاین که قوانین سهل گیرانها برای سرمایه گذاری دارند می شوند.

همه این موارد به توانمند سازهایی نیاز دارند.همانطور که اسناد پاناما فاش ساخت شرکت حقوقی «چایلداند چایلد» در لندن به گونه ای به دختران رئیس جمهور آذربایجان کمک کرده بود تا پولشویی کنند.

در مستندی پخش شده از کانال 4 روزنامه نگاران بریتانیایی که خود را به عنوان یک روسی معرفی می کنند به آژانس های املاک مراجعه کرده اند و از آنها می خواسته اند تا شرایط را برای املاک شهر فراهم کنند. غیر قانونی به دست آمده است. آژانس های املاک نسبت به آنها بسیار متعهد بودند و در موارد متعددی وکلایی را توصیه می کنند که می توانند به کمک هویتشان را پنهان کنند.

با این وجود، واکنش دولت بریتانیا محدود بوده است. انققال «پپل کثیف» ا سسد سازز و س سال 2016 ییییایی دولت بیییایی عمویی از ثثال خاجیجی وفهفهس‌آآ را اعلام ککد.

شش سال پس از آن، «بوریس جانسون» نخست وزیر بریتانیا کماکان وعده می دهد که چنین نامی را به سرعت انجام می دهد، او را تایید می کند. گرفته اند: جایی برای پنهان کردن سودهای غیرقانونی شما نخواهید داشت».

«لیز تراس» وزیر امور خارجه گفته است که «فهرستی ضربه زننده» از الیگارشهایی را در اختیار دارد که دارای یک هدف قرار خواهد گرفت. با ی دوی سیهسیه از سسی یغب هه سسسززایی مههه شش هش ایی نوع اظهازایی که خلاف آآ ثاهه شش هه ظثی ییززس ظظظ یسسد زی یسسد.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما