قیمت مسکن در محله علی پروین و دیگر ستاره‌های فوتبال

[ad_1]

فرارو-. فوتبالیست های مشهور تهرانی چند بچه جنوب شهر هستند از امیر قلعه نویی و مهدی رحمتی که نازی آباد بهدنیا آمدند تا کمال کامیابینیا و رضا شاهرودی که اهل محله های یافتآباد و امامزاده حسن می شوند گزارش بانکمرکزی درباره تحولات بازار مسکن تهران را مشخص می کند. بخش شهر نسبت به سایر نقاط پایتخت کمتر است.

یک| قیمت مسکن در 12 تهران به طور متوسط ​​متری 20 میلیون تومان است.یعنی یک خانه 100 متری در این محدوده شهر دو میلیارد تومان ارزش دارد و یک واحد 50 متری را به طور متوسط ​​یک میلیون تومان منطقه خرید و فروش می کند. علی پروین در آن بهدنیا آمده اند. علی پروین بچه محله بازار تهران است و مثل مهدی مناجانی و اصغر شرفی آپارتمان 125 متری حوالی بازار با قیمت دو میلیارد و 750 میلیون فروخته شده است.

دو| منطقه یک گرانترین نقطه شهر در بازار مسکن تهران است. متری 70.2 میلیون تومان است. حسین کلانی بازیکن دهه 40 و 50 پرسپولیس است.الان در سایت های خرید و فروش مسکن یک واحد 120 متری را با عمر بنا 15 سال حوالی میدان تجریش هشت میلیارد و 40 میلیون تومان آگهی کرده است. متری 67 میلیون تومان.

سه| قیمت مسکن در منطقه 18 تهران متری 15.6 میلیون رقمی است که به ارزانترین منطقه شهر تبدیل می شود. مبلغ 936 تا یک میلیارد و 92 میلیون تومان ارزش داشته باشد.در یکی از سایت های خرید و فروش آنلاین آپارتمان 70 متری در یافتآباد یک میلیارد و 70 میلیون تومان آگهی شده است.یعنی متری 15.2 میلیون تومان است. شده و به آسانی و انباری مجهز است. کمال کامیابی نیا بازیکن فعلی پرسپولیس و تیمملی اهل همین محل است.منطقه 16 تهران محله هایی مثل نازی آباد را در خود جای داده است.در این منطقه ارزش مسکن متری 18.7 میلیون تومان است امیر قلعه‌نویی و مهدی رحمتی در آن بهدنیا آپارتمان 60 متری که از متراژهای محبوب محبوب در تهران باید در این محدوده یک میلیارد تومان و 122 میلیون تومان قیمت داشته باشد. است و دو اتاق خواب دارد.

چهار| قیمت مسکن در منطقه 17 متری تهران 17.8 میلیون تومان است.خرید یک خانه 100 متری در این بخش از یک شهر یک میلیارد و 780 میلیون تومان هزینه لازم دارد و خانه های 50 متری را به مبلغ 890 میلیون تومان می کنند واحد 51 متری در محله فلاح تهران. که برادران محمدی یعنی میلاد و مهرداد در این محدوده شهر بزرگ شده، 830 میلیون تومان به فروش می رسد.یک اتاق خواب دارد و پارکینگ، اما بدون آسانسور و انباری فروخته می شود و حدود 10 سال از زمان ساخت آن میگذرد. رضا شاهرودی هم در همین بخش شهر بهدنیا آمده است.

پنج| قیقیت سکسکسک در مناطق 9 و 10 اختلاف زیایی با هه ندارد. نیما نکیسا و ناصر حجازی دروازهبانهای دو نسل متفاوت تیمملی بهترتیب در مناطق تهران 9 و 10 بهدنیا آمدهاند.الآن یک آپارتمان 100 متری باید در منطقه 9 حدود دو میلیارد و 360 میلیون تومان قیمت داشته باشد. را دو میلیارد و 750 میلیون تومان در منطقه 10 و خیابان مالک اشتر واحد نوساز دیگری بهچشم می خورد که برای خرید آن باید دو میلیارد تومان و 250 میلیون تومان هزینه کرد.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما