Steam Link نیاز به کابل های HDMI را برای نمایش صفحه نمایش رایانه شخصی حذف کرد و امکان اتصال بی سیم را هنگام اتصال به تلویزیون فراهم کرد. یک آداپتور AC USB-C و کابل HDMI برای بازی تلویزیونی باید متصل باشد. من باید چیزی را از دست بدهم (قبلاً اتفاق افتاده است….). برای انجام مراحل در این مبحث، باید حداقل یک سرور دسترسی به شبکه (سرور VPN، نقطه دسترسی بی سیم، سوئیچ احراز هویت، یا سرور شماره گیری) یا پراکسی NPS به صورت فیزیکی روی شبکه خود نصب شده باشد. به عنوان مثال، فناوری Wi-Fi عمومی در فضای باز با موفقیت در شبکه های مش بی سیم در لندن استفاده شده است. رشد بازیها در Steam به تغییرات در رویکرد مدیریت Valve نسبت داده میشود که به ناشران اجازه میدهد بدون دخالت مستقیم Valve که توسط Greenlight و مدلهای دسترسی اولیه فعال شده است، بازیها را اضافه کنند و بازیهایی که از فناوری واقعیت مجازی پشتیبانی میکنند. توسعهدهندگان و ناشران نیاز به داشتن معیارهایی از فروش بازیها در Steam را ابراز کردهاند، زیرا این امر به آنها اجازه میدهد تا با بررسی عملکرد بازیهای مشابه، درباره موفقیت احتمالی یک عنوان قضاوت کنند. Valve پشتیبانی بتا را برای Steam Cloud Play در ماه مه 2020 برای توسعه دهندگان ارائه کرد تا به کاربران اجازه دهد بازی هایی را در کتابخانه خود انجام دهند که توسعه دهندگان و ناشران ترجیح داده اند در یک سرویس بازی ابری اجازه دهند.
Valve برنامهای برای جلوگیری از دسترسی کاربران چینی به پلتفرم جهانی Steam ندارد و سعی میکند اطمینان دهد که دادههای ابری بازیکن بین این دو قابل استفاده باقی میماند. پشتیبانی از نمونهبرداری فوقالعاده یادگیری عمیق (DLSS) انویدیا بر روی کارتهای ویدئویی و بازیهای پشتیبانیشده در ژوئن ۲۰۲۱ به Proton اضافه شد، اگرچه این قابلیت در Steam Deck که مبتنی بر سختافزار AMD است در دسترس نخواهد بود. اینجاست که میزبانی VPS ترکیه وارد می شود – لازم نیست نگران نگهداری سخت افزار یا نرم افزار باشید زیرا این وظیفه ماست! اگر به تازگی وب سایت خود را راه اندازی کرده اید و ترافیک زیادی دریافت نمی کنید، میزبانی اشتراکی راه حل ایده آلی است. پورتال آنلاین وب میل به شما امکان می دهد از هر کجای دنیا با دسترسی به اینترنت، از هر دستگاهی که دسترسی به وب داشته باشد به ایمیل خود دسترسی داشته باشید – مستقیماً از وب سایت ما وارد شوید! این اعلامیه به دنبال ماهها گمانهزنی بود، عمدتاً از وبسایت فورونیکس که شواهدی از توسعه لینوکس در ساختهای اخیر Steam و سایر بازیهای Valve کشف کرده بود. چند ماه بعد، روش دیگری با استفاده از دستاوردهای بازی برای تخمین فروش با دقت مشابه ایجاد شد، اما Valve به زودی API Steam را تغییر داد که عملکرد این سرویس را کاهش داد.
Steam مسئول 58.6٪ از درآمد ناخالص Defender's Quest در طول سه ماه اول انتشار آن در شش پلتفرم توزیع دیجیتالی بود که شامل چهار توزیع کننده اصلی بازی دیجیتال و دو روش خرید و دانلود مستقیم بازی از سازنده است. Steam Spy با دقت قابل قبولی شناخته شد، اما در آوریل 2018، Valve تنظیمات حریم خصوصی جدید خود را اضافه کرد که به طور پیشفرض نمایههای بازی کاربران را پنهان میکرد و بیان کرد که این بخشی از انطباق با مقررات حفاظت از دادههای عمومی (GDPR) در اتحادیه اروپا است. IAM به نیاز حیاتی ماموریت برای اطمینان از دسترسی مناسب به منابع در سراسر محیطهای فنآوری ناهمگون فزاینده و برآورده کردن الزامات انطباق دقیقتر میپردازد. انتظار میرود تمامی بازیهایی که در استیم چین منتشر میشوند، از فرآیند تایید دولت عبور کرده و سایر الزامات دولتی را برای عملکرد برآورده کنند، مانند الزام یک شرکت چینی برای اجرای هر بازی با حضور آنلاین. Valve و Perfect World اعلام کردند که به ارائه نسخه رسمی تایید شده Steam که الزامات اینترنت چین را برآورده می کند، کمک خواهند کرد.
بازیکنان چینی نزدیک به 30 درصد از کل بازیکنان بازی های خود را تشکیل می دهند. تا آگوست 2017، این شرکت گزارش داد که از ژانویه 2016، 27 میلیون حساب فعال جدید وجود دارد که تعداد کل کاربران فعال را به حداقل 150 میلیون رساند. تا آگوست 2017، Valve گزارش داد که آنها شاهد اوج 14 میلیون بازیکن همزمان بودند که در مقایسه با 8.4 میلیون بازیکن در سال 2015، با 33 میلیون بازیکن همزمان در هر روز و 67 میلیون بازیکن در هر ماه، افزایش یافت. در ماه مه 2017، علاوه بر استخدام کارکنان بیشتر برای خدمات مشتری، Valve صفحاتی را منتشر کرد که تعداد و نوع درخواستهای خدمات مشتری را در 90 روز گذشته نشان میدهد و به طور متوسط روزانه 75000 درخواست وارد میشود. این بلاک عملاً همه کاربران چینی را از بازی هایی که از طریق سرویس بین المللی Steam خریداری کرده بودند، قفل کرده است و آنها فقط می توانند از طریق برنامه ویژه چین استیم استفاده کنند. این رقم دوباره در ژانویه 2021 با بیش از 25 میلیون کاربر، مدت کوتاهی پس از انتشار بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 شکسته شد، که خود اولین بازی تک نفره در این سرویس است که بیش از یک میلیون بازیکن همزمان دارد.
Valve در اواخر ژانویه 2012، پس از یک دوره بتا کوتاه، یک کلاینت رسمی Steam را برای دستگاههای iOS و Android منتشر کرد. تا ژانویه 2018، اوج تعداد کاربران آنلاین با بیش از 47 میلیون کاربر فعال روزانه به 18.5 میلیون نفر رسید. این در سال 2018 متوقف شد، اما اکنون "Steam Link" به برنامه تلفن همراه Remote Play اشاره می کند که به کاربران امکان می دهد محتوایی مانند بازی ها را از رایانه شخصی به دستگاه تلفن همراه از طریق شبکه پخش کنند. برای انتشار در سال 2022 برنامه ریزی شده است، رایانه دستی Valve، Steam Deck، سیستم عامل SteamOS 3.0 را اجرا خواهد کرد که مبتنی بر توزیع Arch Linux است و از پروتون برای پشتیبانی از بازی های مبتنی بر ویندوز بدون پورت های لینوکس بومی استفاده می کند. Valve از آن زمان قول داده است که ابزارهایی را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد تا به دستیابی به چنین بینشی کمک کند که آنها می گویند دقیق تر از Steam Spy است. اپل بعداً قانون خود را در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل در اوایل ژوئن توضیح داد، به این صورت که برنامههای iOS ممکن است فروشگاه خرید برنامهای را ارائه ندهند، اما برنامههایی را که پشتیبانی از راه دور دسکتاپ ارائه میدهند که به کاربران اجازه میدهد محتوا را از طریق کنترل از راه دور خریداری کنند، محدود نمیکند. دسکتاپ.
Dell، Lenovo، HP و Acer با هم بیش از 200 رایانه رومیزی و بیش از 400 رایانه لپتاپ را با اوبونتو از پیش بارگذاری شده ارائه میکنند. برای Citrix کاملاً ضروری است که یک راه حل کاملاً تأیید شده و کلید در دست برای یک پروژه مجازی سازی دسکتاپ ارائه دهد – یک SKU واحد با پشتیبانی پیچیده در اطراف آن. برای این منظور، Valve با توسعهدهندگان میانافزار مختلف کار کرد تا مطمئن شود ابزارهای آنها با Proton در لینوکس سازگار است و تعداد بازیهایی را که Steam Deck – و در نتیجه دیگر نصبهای مبتنی بر لینوکس – پشتیبانی میکنند، به حداکثر برساند. از آنجایی که این فرآیندها به توسعهدهندگان اجازه میدهد تا با کمترین نظارت Valve بازیها را در Steam منتشر کنند، روزنامهنگاران Valve را به دلیل نداشتن سیاستهای مدیریتی که یافتن بازیهای با کیفیت در میان بازیهای ضعیف تولید شده، با نام «shovelware» را دشوار میکند، انتقاد کردهاند. در زمان راهاندازی، Steam Cloud Play فقط از طریق سرویس GeForce Now انویدیا کار میکرد و در آینده به سایر سرویسهای ابری متصل میشد، اما مشخص نبود که آیا Valve سرویس بازی ابری خود را اجرا میکند یا خیر. Mallet در یک نوت بوک Python Jupyter از طریق Gensim (Rehurek and Sojka 2010)، بسته ای برای پیاده سازی روش های مختلف مدل سازی موضوع، اجرا شد.
بایگانی شده از نسخه اصلی در 22 دسامبر 2001. ویژگی ویروسی تکثیر مجوزها را تحریک می کند و به "کابوس اعمال شده توسط GPL" کمک می کند – وضعیتی که بسیاری از مجوزهای دیگر به طور منطقی با GPL ناسازگار هستند و زندگی را برای توسعه دهندگانی که در لینوکس کار می کنند دشوار می کنند. محیط (KDE یک مثال خوب در اینجا است، Python یک مثال کمتر شناخته شده است). برخی از Valve برای اجتناب از تلاش برای قضاوت اخلاقی محتوا و اجازه دادن به مصرفکنندگان برای تصمیمگیری درباره محتوایی که میخواهند ببینند ستایش کردند، در حالی که برخی دیگر احساس کردند که این امر برخی از توسعهدهندگان را تشویق میکند تا بازیهایی را در Steam منتشر کنند که عمداً منفور یا منحط برخی از طبقات اجتماعی هستند. مانند LGBTQ، و اینکه اتکای Valve به فیلترها و الگوریتمهای کاربر ممکن است در مسدود کردن محتوای نامطلوب برخی از کاربران موفق نباشد. کاربران می توانند سیستم عامل خود را از تصویر ISO که در سرور آپلود می کنند نصب کنند. آیا می توانم سرور خود را با استفاده از هایپروایزر مجازی سازی کنم؟
استفاده از Caddy یک تصمیم از طرف من است. این قسمت Sandy Bridge EP هفت سال پیش راه اندازی شد، بنابراین منسوخ شده فروش سرور مجازی است. با این حال با 20 مگابایت کش هر کدام و امتیاز Passmark 12135، هنوز هم یک جزء بسیار توانا است. در سال 2008 از 10 ابررایانه برتر هفت تا از 10 ابرکامپیوتر برتر و همچنین صنایع دیگری که نیاز به ذخیره سازی با کارایی بالا دارند از لوستر استفاده شد: شش شرکت بزرگ نفتی (از جمله BP، Shell و ExxonMobil)، طراحی تراشه (از جمله Synopsys و Sony) و صنعت فیلم (از جمله هری پاتر و مرد عنکبوتی). پروتون از مجموعه ای از ابزارهای منبع باز از جمله Wine و DXVK در میان دیگران تشکیل شده است. در میان بهروزرسانیهای Steam و SteamOS میتوان به پشتیبانی بهتر از لایه پروتون برای بازیهای مبتنی بر ویندوز، بهبود ویژگیهای رابط کاربری در سرویس گیرنده Steam برای نمایشگر Steam Deck، و افزودن Dynamic Cloud Saves به Steam برای همگامسازی بازیهای ذخیرهشده در حین انجام بازی اشاره کرد. Valve شروع به علامت گذاری همه بازی های موجود در سرویس از طریق یک برنامه Steam Deck Validated کرد تا نشان دهد که چقدر با نرم افزار Steam Deck سازگار هستند. Deck برای اجرای بازیهای Steam طراحی شده است، اما میتوان آن را در یک داک جداگانه قرار داد، که به طور جداگانه خریداری میشود، که به Deck اجازه میدهد به یک نمایشگر خارجی خروجی داشته باشد و از برق داک، شبکه و لوازم جانبی USB متصل استفاده کند.
هنگامی که منبع خارجی آن داده را به روشی قابل تشخیص تغییر می دهد، دوباره از ویژگی @Input عبور می کند. آزمایش بتای داخلی مشتری لینوکس در اکتبر 2012 آغاز شد. آزمایش بتا خارجی در اوایل نوامبر همان سال انجام شد. دانلان، کریس (25 نوامبر 2011). "بازی جمعه: Minecraft 4k". حاشیه، غیرمتمرکز. کندی، سام (11 اوت 2011). "Deadmau5 References Minecraft in New Show". در آگوست 2018، Valve نسخه بتای Proton را منتشر کرد، یک لایه سازگار با ویندوز منبع باز برای لینوکس، به طوری که کاربران لینوکس میتوانند بازیهای ویندوز را مستقیماً از طریق Steam برای لینوکس اجرا کنند و نیاز به نصب نسخه ویندوز Steam در Wine را برطرف کند. خدمات مشتریان Steam به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است، به طوری که کاربران زمان پاسخگویی ضعیف یا عدم پاسخگویی را در رابطه با مشکلاتی مانند قفل بودن در کتابخانه شخصی یا داشتن کلید بازخرید بازی غیرفعال ذکر می کنند. در حالی که در برابر کاربر معمولی موثر است، به عنوان یک روش امنیتی بی اثر است، زیرا SSID در پاسخ به درخواست SSID مشتری به صورت شفاف پخش می شود.
جمعیت شناسی جامعه بازیکن بزرگتر نیز بر بخش هایی از بازار تأثیر می گذارد. در حالی که زمانی تحت سلطه مردان جوان تر بود، بازار در اواسط دهه 2010 به سمت زنان و بازیکنان مسن تر که عموماً بازی های موبایلی و علتی را ترجیح می دادند تغییر یافت و منجر به رشد بیشتر در این بخش ها شد. در E3 2010، نیوول اعلام کرد که Steamworks با پورتال 2 روی پلی استیشن 3 عرضه میشود. بهروزرسانیهای خودکار، پشتیبانی انجمن، محتوای قابل دانلود و سایر ویژگیهای اعلامنشده را ارائه میدهد. Steamworks با انتشار PlayStation 3 پورتال 2 برای اولین بار روی کنسولها عرضه شد. چندین ویژگی از جمله پخش بین پلتفرمی و پیامرسانی فوری، Steam Cloud برای بازیهای ذخیرهشده، و توانایی برای دارندگان PS3 برای دانلود Portal 2 از Steam (ویندوز و مک) بدون هزینه اضافی ارائه شد. در مارس 2022، گوگل یک نسخه پیش از انتشار Steam را در کروم بوک ها ارائه کرد.