تریلر Lock Upp: به “دنیای بی باک” نمایش واقعیت جدید Kangana Ranaut خوش آمدید – تماشا کنید

[ad_1]

دهلی نو: به دنبال راه اندازی باشکوه ترین و بی باک ترین نمایش واقعیت هند، «Lock Up: Badass Jail Atyaachari Khel» در بمبئی اخیراً با سر و صدای زیاد، غول استریم ALTBalaji و MX Player اکنون تریلر قدرتمندی از دراماتیک ترین نمایش را پرده برداری کرده اند. و نمایش واقعیت هیجان انگیز در مرکز دیوانه وار پایتخت، دهلی نو.

تریلر مورد انتظار در PVR Plaza در Connaught Place با حضور OTT Disruptor & Content Czarina Ekta R Kapoor؛ میزبان بی باک Kangana Ranaut؛ Karan Bedi، مدیر عامل MX Media و ذوالفقار خان، مدیر عامل-ALTBalaji راه اندازی شد.
Lock Upp وعده می دهد که یک واقعیت نمایشی جذاب و جذاب با تمام موادی باشد که شما را روی صندلی خود نگه می دارد. یک مجری مشهور جسور، وظایف متقاعد کننده، دعواهای نمایشی، و ترکیبی هیجان انگیز از شرکت کنندگان که هر کاری و هر کاری برای زنده ماندن انجام می دهند. زندان ترکیب کاملی از سرگرمی است.

در تریلر این سریال، مجری سرسخت Kangana Ranaut با لباسی طلایی براق و براق تزئین شده است، باتوم براق اما شوم در دستانش دارد و نگاه خیره‌ای دارد که می‌تواند قلب‌ها را آب کند، به نظر می‌رسد او آماده شروع بازی است.

بینندگان می‌توانند ملکه بالیوود را ببینند که روی تختی مجلل و مخملی در سلولی تیره و تار زندان نشسته و ادعا می‌کند: “زندگی در اینجا یک رویا کمتر نیست… اما یک رویا بد! در راهروی زندان، کانگانا بیان می‌کند که چقدر خطرناک است. جهان “Lock Up” است و یک کابوس خواهد بود!

16 سلبریتی بحث‌برانگیز ماه‌ها در Lock Up گرد هم می‌آیند و امکانات رفاهی خود را از دست می‌دهند. برآورده کردن خواسته‌های بالای خود را فراموش کنید و شرکت‌کنندگان در زندان با افرادی محبوس خواهند شد که نمی‌توانند چشم به چشمشان را ببینند. پس از اخراج، شرکت کنندگان مشهور هیچ گزینه ای ندارند جز اینکه اسرار تاریک خود را برای کل جهان فاش کنند، که سطح هیجان را یک درجه بالاتر می برد.

ملکه بالیوود Kangana Ranaut با کنایه گفت: “راه اندازی تماشایی نمایش کنجکاوی همه را برانگیخته بود و تریلر نشان می دهد که چقدر جسورانه، جنجالی و هیجان انگیز خواهد بود. من خوشحالم که تریلر را در پایتخت کشورمان رونمایی می کنم. شهر، و من به همان اندازه از ورود به فضای OTT با چنین مفهوم منحصربه‌فرد و درخشانی هیجان‌زده و هیجان‌زده هستم. می‌خواهم از بانوی رئیسم اکتا تشکر کنم که همیشه در کنار من بود و او همیشه کسی بوده است که من تحسین می‌کنم و به او احترام می‌گذارم. خیلی زیاد. پس برای همه طرفدارانم، برای بی‌ترس‌ترین نمایش تا کنون آماده شوید!»

محتوا Czarina Ekta R. Kapoor به اشتراک می‌گذارد: “برخلاف سایر نمایش‌های واقعیت، “Lock Upp” در مقیاسی گسترده عرضه می‌شود و دارای تمام عناصری است که یک واقعیت نمایشی سرگرم‌کننده را می‌سازد. مفهوم نمایش درخشان و هرگز دیده نشده است. قبلا، همانطور که در تریلر دیده اید، و من مطمئن هستم که بینندگان را مجذوب خود می کند و استاندارد جدیدی را برای نمایش های واقعیت ایجاد می کند!

کاران بدی، مدیر عامل MX Media، افزود: “تمرکز ما بر رهبری تکنولوژی، کاربر محوری و مخرب بودن، از ارکان اصلی بوده است که MX Player را در مدت زمان کوتاهی به جایگاه شماره 1 در هند رسانده است. با Lock Upp، ما همچنان با محتوای مهیج و مخرب، تعامل زیاد و UX یکپارچه، این هسته را دوچندان می‌کنیم. تیزر LockUpp با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و ما بسیار هیجان‌زده هستیم که نگاهی اجمالی به نمایش و یکی از بهترین‌های هند به مخاطبان بدهیم. شخصیت های سرگرم کننده – Kangana Ranaut.”

ذوالفقار خان، مدیر عامل ALTBalaji، به اشتراک می‌گذارد: “ما از این همکاری بین ALTBalaji و MX Player هیجان‌زده هستیم. این همکاری به ما این امکان را می‌دهد که محتوای راهگشا را پخش کنیم که مخاطبان ما را سرگرم می‌کند. با Lock Upp، ما در حال ورود به داستان غیرداستانی هستیم. فضای واقعیت و من مطمئن هستم که این نمایش موانع را می شکند و راه های جدیدی را برای داستان سرایی و تعامل با مخاطب باز می کند.

«Lock Upp» وعده می دهد که یک واقعیت نمایشی جذاب با تمام مواد تشکیل دهنده ای باشد که شما را روی صندلی خود نگه می دارد. یک مجری مشهور جسور، وظایف قانع کننده، دعواهای نمایشی، و ترکیبی هیجان انگیز از شرکت کنندگان که هر کاری و هر کاری برای زنده ماندن انجام می دهند. در زندان نمایش ادغام کامل سرگرمی است.

ALTBalaji و MX Player این نمایش را به صورت زنده 24×7 بر روی پلتفرم های مربوطه خود پخش خواهند کرد و مخاطبان را مستقیماً با شرکت کنندگان در ارتباط خواهند داشت. تماشاگران این قدرت را خواهند داشت که شرکت کنندگان منتخب خود را تنبیه یا جایزه دهند و حتی “خبری” را برای برخی پخش کنند. تهیه شده توسط Endemol. درخشش هند، نمایش در ALTBalaji و MX Player از 27 فوریه 2022 آغاز شد.

Lock Upp 24X7 را به صورت زنده در ALTBalaji و MX Player از 27 فوریه 2022 تماشا کنید.



[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما